مجنـــــــــــــــون و لیــلـــــــی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





وَفــــــــــا دار...

گر یک روز از زندگی من باقی مانده باشد

از هر جای دنیا چمدان کوچکم را می‌بندم راه می‌افتم

ایستگاه به ایستگاه…

مرز به مرز…

پیدایت می‌کنم ، کنارت می‌نشینم

بهت میگم تا بی نهایت دوستت دارم

 

وفا دار

 

 

بــــــاور کن خیلی حـــــــرف است

 


 

وفـــــــــادار دســـــــــت هایی باشی ،

 


 که یکبار هم لمســـــــشان نکرده ای…



نظرات شما عزیزان:

آواز پری ها
ساعت23:56---5 فروردين 1393
وب قشنگی داری...خوشم اومد عشقولانه و غمگین به درد حال من میخوره الان

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط مَجنــــــونِ لیلـــــــــــــــی در 3:22 بعد از ظهر | |